Saturday, December 20, 2008

MrBrown, here we go...

Idag har det spenderats några timmar på MrBrown Coffee. Att skriva 20 A4 om min Australientripp känns plötsligt krångligare än jag trodde. Och allt ska klämmas ut och vara färdigputsat tills den 29:e. Samtidigt ska jag gå i skolan som vanligt och försöka hinna med något slags julfirande...

Jag tycker om när jag lyckas bringa fram någon slags andakt över att det det nya året som kommer. Inför ett nytt år är ett bra tillfälle att summera, utvärdera, blicka framåt och sätta upp nya mål. Jag har inspirationen, suget, den magsika känslan och längtan efter att göra detta. Men jag måste också finna ro att ta mig tiden.

Hur som helst.
I mitten av januari börjar mitt nya liv.
Imorgon går nog jag och min lilla vita en sväng till Starbucks...

Vad händer hos er?

3 comments:

Kriss said...

Dude. JAG LÄSER!!!
Här chillar vi som vanligt i ett vintergrått land.personligen går mycke av tiden åt till att ta ut och stoppa in saker ur vår lilla Nazguls mun. Ska klä granen imorgon och göra julgodis. Har du julstämning? Är julstämning annorlunda i Taipei?
<3
xx

Anonymous said...

Hej Emma!
Jag har skickat ett mail till dig.
det får du läsa så hoppas jag vi träffas på Skype innan jul.
Kram mormor.

Anonymous said...

Hej sis! Även idag skiner solen och det gör mig lycklig. Igår var vi hos Fia & Tobbe i deras fina nya lägenhet. Det var jättetrevligt! Idag ska jag till mormor & morfar och baka pepparkakor. (all denna fokus på mat & kakor...) Imorgon kommer Freja till Skåne. Det gillar jag! :) Saknar dig! Hade gärna följt med till Starbucks ;) Puss