Tuesday, December 2, 2008

*Heart touching*

Imorgon börjar skolan kl 10.20, ny lärare och nya klasskamrater. Idag har jag legat på soffan och förundrats över den svenska public servicen och SVT:s webbportal. Såklart har jag sett julkalendern! Nicole har rest till Australien och vi undrar när vi får se henne igen... Men det trevligaste av allt var att, när jag satt här i min ensamhet, kom min kära vän Lee och ringde på dörren - eftersom porten där nere varit öppen lyckades hon verkligen överraska mig - och jag insåg att det var första gången under min tid här i Taiwan som någon oanmält besökte mig här enbart för att se hur det var med mig.

1 comment:

Miss Marie said...

Visst är SVT online en gudagåva! jag kollade mycket på svt.se när jag bodde utomlands!

Du har förresten en utmaning hos mig!