Sunday, February 8, 2009

Tur att det snart är måndag

Idag har jag känt mig onödigt uttråkad. Jag menar, dagen har ju inte varit helt förpassad.

Jag har fått en ny vänsterlins (besöket hos optikern, som också är Winsons mycket goda Army friend, innehöll en lite misslyckad incident i form av att jag inte fick högerlinsen att hamna rätt och därmed fick ett rött öga som inte alls ville bli pillat i för stunden och istället fick åktea därifrån med linserna i burk. Förmaningarna från både W och Mr O om hur jag måste öppna ögat mer, stirra på fingret och blinka långsamt var så stränga att jag vekligen blev irriterad. Jag är inte dum i huvudet, bara lite rädd om mina ögon!).

... men annars då?!

1 comment:

Anonymous said...

Emma!
Dum i huvudet är du inte.Men sätta i linser hade inte jag heller klarat.
Kram mormor