Thursday, January 8, 2009

Finns det något...

...man absolut måste komma ihåg att göra medans man fortfarande är tjugotre år gammal? I så fall får ni säga det snabbt. Snart försent!

Förresten, ska jag räkna svensk eller taiwanesisk tid? Måste ju vara svensk eftersom jag trots allt föddes i Sverige. Men jag tänkte att man kan ju passa på att fira över tidzonerna? Alltså kommer jag ta lite längre tid på mig att bli tjugofyra än vad det vanligtvis tar att bli ett år äldre. En erfarenhet jag skulle kunna utvärdera i kommande blogginlägg?

Jag känner att jag seriöst har lite mycket blahablaha mellan raderna här...

3 comments:

Anonymous said...

grattis ska man val saga da? :)

Anonymous said...

GRATTIS EMMA!
Kolla dit mail.
Ha en bra dag.
Kram mormor.

Anonymous said...

Grattis gumman hoppas du får en bra dag. En liten paket är på väg hoppas du får den idag.
Grattiskramar o pussar
Mor o Far