Tuesday, January 6, 2009

Det finns lite gammal curry sen igår...?

Jag har börjat få ont i ryggen. Sån där mördande trötthetsverk mellan skulderbladen. Misstänkt kopplat till timmar vid en MacBook. Eller krampaktigt repeterande av kinesiska tecken.
Så vad gör man? Fler besök på gymmet brukar hjälpa.
Jag provade idag, det gjorde iaf underverk för humöret!

Nu sitter jag här, har spenderat en timme med familjen vid Skype utan att säga särskilt mycket vettigt och undrar om jag fortfarande är hungrig eller om jag ska vänta lite till så kommer säkert W snart och när han kommer då blir ju allting alltid mycket roligare.

Slutsats; gitter inte laga mat själv. Måste ha sällskap i det kalla kusliga köket!

1 comment:

Anonymous said...

Hej Emma!
Här är det trist i dag 0 grader.Snöat litet. Men Mamma, pappa o Lina kommmer kl 16.00 o äter middag.Måste träffa Lina innan hon åker'Lax i ugnen o mandelmussla med bär o grädde till efterrätt. Tänk när du kan komma. Vad härligt det blir. Krya på dig.
Kramar mormor o morfar