Sunday, September 28, 2008

Hej igen

Torrt i bloggen, vått i Taipei - känns som om jag rimmat på de där associationerna förr... Sitter här, lyssnar på tyfonregnet och ska samtidigt skriva en krönika om varför jag älskar att vara i Taiwan och samtidigt göra poäng över att jag inte trivs... kontraster, vanor som skiljer sig, dåliga lukter - eller jag vet inte vad jag tänkte (?) så nu tänker jag igen och därför blir det dålig uppmärksamhet för stackars lilla bloggen...

Är det något ni undrar?
Ibland är det lättare att skriva på beställning =)

1 comment:

Anonymous said...

insammer, alltsa det med att det ar lattare att skriva pa bestallning ;) kan du inte skriva lite mer ingaende hur det hamnnade i taiwan? alltsa hur du och W traffades, hur flytten gick till etc. och hur lange du planerar att stanna? :)