Tuesday, August 26, 2008

Rapport från soffan

Igår skrev jag, idag läser jag men imorgon ska jag förhoppningsvis vara lite social.
Dessutom planerar jag en liten present, funderar på att besöka gymmet ikväll igen och då passa på att strosa kring Taipei Main Staitions shopping och kanske, kanske jag också skriver färdigt gensvaren till mina kursares texter fast att det inte är deadline förrän imorgon. Jag har minsann att göra!

(men jag har ju ifs troget sällskap av katten och Winsons alla fiskar som har fått tolv bebisar vid det här laget =)

1 comment:

Anonymous said...

..jag håller med dig det är dåligt med kommentarer till dina inlägg. Du får nog göra mer reklam för din blogg
tror jag. Jag ska se vad jag kan göra... I morgon är jag ledig då kan vi höras.
Ha en bra dag gumman. Puss o kram