Thursday, May 14, 2009

Alltså...

Jo, den där filmen filmades alltså igår och trots att taiwaneserna är kända för sin effektivitet kan den omöjligt finnas på youtube - än....

Det oroar mig lite att jag faktiskt inte alls förstår hur de ska använda materialet. Om ni nu någonsin får se tagningen i sin helhet så kommer ni förstå vad jag menar. Annars kan ni ju berätta för mig vad de kom fram till.

Jag har liksom slutat göra upp föreställningar när det gäller att ha och göra med taiwaneser. Inte ens de jag känner väl slutar att överraska mig. Med att bli överraskad är inte längre något överraskande. (Till exempel: min pojkvän satte just på värsta disco-skiten i stereon. Klockan är 23.20, jag tänkte typ borsta tänderna.)

Om tre veckor är jag i Sverige igen. För första gången på ett helt år.
Det ska bli spännande att se vilka överraskningar det kommer innebära!

1 comment:

mormor said...

Emma!
Många överraskningar blir det nog.
Vi längtar efter dig-
KRAM Mormor o Morfar.